karmapolice

Disc Golf Talk

Moderators: Timko, Solty, Frank Delicious, Blake_T, Fritz, Booter

karmapolice

Postby OVNI » Thu Sep 06, 2012 11:10 pm

So, I sent one of the disc golf review dx rocs to my friend cause i love him and he instrduced me to the sport and is currently broke but loves rocs... He tells me someone picked it today at reedy creek. I get a call around 12:30 am from some drunk peabrain saying "you're never getting your disc back and saying I got f.ed hahahaha". This is actually pretty interesting considering my friend is a black belt in taekwondo and saw him plus i have his phone number... I warned him to stay away from reedy because my friend looses his temper pretty quickly, he just laughed and asked how much I would give for the disc. I soooo hope he shows up, he thinks im kidding but my frriend is a maniac and will get revenge if he sees him. It may sound harsh but this sort of thing is really uncalled for.

Have any of you ever had this type of situation?
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby OVNI » Thu Sep 06, 2012 11:38 pm

I should precise that i live 400 miles from charlotte so i have no control over my friend's behavior. However i wouldn't hold it against him if he acted upon impulse. I never met a disc golfer so rude and opportunistic ever before. Lol he thinks the disc is worth bank. Self-centered idiots will kill disc golf if it gets too popular imo.
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby OVNI » Fri Sep 07, 2012 12:08 am

I should also precise that he stole the disc. He did not find it randomly, he was playing right behind my friend on hole 1. Man, plastic is nothing to get fussed over but calling me and insulting me trying to have a laugh with his buddy is another thing.
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby OVNI » Fri Sep 07, 2012 12:09 am

Rant over. Thank you dionisos...
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby turso » Fri Sep 07, 2012 1:23 am

cool story bro.
Frank Delicious wrote:Every groove is a unique snowflake of suck.


NOS, PD, River, Roc3, Comet, Trident, Mercy, JOKERi, XXX
turso
Steward Turkeylink: This ranks means I can't read or follow basic directions
User avatar
 
Posts: 1212
Joined: Sat Mar 06, 2010 3:45 pm
Location: Finland, Kuopio
Favorite Disc: FR Roc3

Re: karmapolice

Postby OVNI » Fri Sep 07, 2012 1:29 am

Deprived of empathy turso or just cynical. Thanks for your insight friend. Nice avatar btw..
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby Frank Delicious » Fri Sep 07, 2012 7:21 am

Image
Frank Delicious
The Crime Prince of Clown
User avatar
 
Posts: 12364
Joined: Thu Mar 23, 2006 3:43 pm
Location: Drowning in a cold river
Favorite Disc: Wraith

Re: karmapolice

Postby OVNI » Fri Sep 07, 2012 7:52 am

Ok that was kinda funny frank
Kinda sad to think you have pics like that though. Glued to ur chair buddy?
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby OVNI » Fri Sep 07, 2012 11:09 am

Despite my unwarranted self importance i still hate thieves and im sure im not alone
Justice served anyways this prag will think twice before playing disc again in charlotte. Didnt realise people here act like on E.D though
Memes are cool oh yeah but can you claim having mindfed a total stranger into submission?
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby Leopard » Fri Sep 07, 2012 11:27 am

OVNI wrote:Self-centered idiots will kill disc golf if it gets too popular imo.

i'm loving this, this right here.
Leopard
Forward Visualyzer
User avatar
 
Posts: 4464
Joined: Thu May 29, 2008 4:04 pm
Location: 30 miles x 100 miles x stinking island
Favorite Disc: Leo

Re: karmapolice

Postby OVNI » Fri Sep 07, 2012 11:29 am

LOL touché! However, disc golf is like a drug. My precious!! Still for what it's worth, that was logical syllogism in a weird way :lol:
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby BrotherDave » Fri Sep 07, 2012 3:57 pm

Tae Kwon Do, the gymnastics floor routine of the martial arts world.
Some discs of various sizes, weight, plastic and mold.
BrotherDave
Blue-footed booby fan
User avatar
 
Posts: 1340
Joined: Fri Jan 08, 2010 6:06 pm
Location: Surrounded by Boobies.
Favorite Disc: DX Blue Footed Booby

Re: karmapolice

Postby OVNI » Fri Sep 07, 2012 6:44 pm

I really only mentioned martial arts to scare the kid. He admitted that whenever he found a disc with a number, he prank calls and insults the guy for the lulz... Didn't bother star 69. Obviously this is not the way most people expect people who play disc golf to act. Maybe ball golf (gentlemen only ladies forbidden) but from my experience not disc golf. Now maybe no one cares, but come on have you ever come accross such a tool on the course?? I dunno maybe it's because it's near uncc and a ton of people play there but unless im being read by lurkers who see noob (I am a newb though, only 1 year playing) and assume whatever i say is pointless, I really don't see why I came accross badly simply because I care about making a note of unsportsman like conduct. I've only played for a year and I have found at least 5 discs which I returnsed even if it was an inconvinience, admitedly, it isn't true kindness as Kant would put it since I tell myself that if I don't, I'll play like shyte but regardless, every one is happy. Coincidentaly I found a disc today and already am planning to meet the person to return it.
SurgeSS,Destroyer,Firebird,Beast,Roc,Wizard
OVNI
Noob
User avatar
 
Posts: 20
Joined: Tue Jun 12, 2012 1:21 pm
Favorite Disc: SL

Re: karmapolice

Postby Frank Delicious » Fri Sep 07, 2012 10:20 pm

my eyes just slide off your words.
Frank Delicious
The Crime Prince of Clown
User avatar
 
Posts: 12364
Joined: Thu Mar 23, 2006 3:43 pm
Location: Drowning in a cold river
Favorite Disc: Wraith

Re: karmapolice

Postby BrotherDave » Fri Sep 07, 2012 10:57 pm

You sound like a Kant alright.
Some discs of various sizes, weight, plastic and mold.
BrotherDave
Blue-footed booby fan
User avatar
 
Posts: 1340
Joined: Fri Jan 08, 2010 6:06 pm
Location: Surrounded by Boobies.
Favorite Disc: DX Blue Footed Booby

Next

Return to General Discussion

Who is online

Users browsing this forum: Yahoo [Bot] and 1 guest

cron